Hjem » Kundeservice

Kundeservice

Ta kontakten gjennom skjemaet under eller på epost: norgesnett@norgesnett.no

Du kan også kontakte oss på telefon mandag til fredag mellom kl. 09.00 – 11.00 og kl. 12.00 – 14.00.

Vi svarer på spørsmål om din nettleie, strømmåler og forbruk.

Registrert av ditt kontonummer som du skal motta utbetalt kompensasjon på må gjøres via Min Side. Les mer om dette her.

Vårt telefonnummer er 21492506 – supportlinjen for strømbrudd og farlige forhold er døgnåpent. E-post: norgesnett@norgesnett.no

Ved å logge inn på Min Side, vil du kunne finne svarene på det meste du lurer på når det gjelder din nettleiefaktura, strømforbruk, samt skjemaet du fyller ut for å åpne HAN-porten på måleren din.

For å opprette en bruker på Min Side, dersom du ikke allerede har gjort dette tidligere, trenger du kundenummeret ditt hos Norgesnett, samt de 8 siste sifrene i målepunkt-id. Disse opplysningene finner du på nettleiefakturaen din.

Mer informasjon rundt opprettelse av bruker finner du her


Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.

Annen viktig kundeinformasjon