Hjem » Kunde » Kundeportal

Kundeportal

Norgesnett har lansert en ny kundeportal for henvendelser vedrørende strømnettet.

Alle må registrere ny konto ved første pålogging.
Dette gjelder selv om du har benyttet vår kundeportal tidligere.
Benytt den epostadressen du tidligere hadde registret hos oss for å få tilgang til dine eksisterende saker.

Det er mulig å melde inn skjema i kundeportalen både fra pc og mobilenhet, men det er kun mulig å legge til
vedlegg fra nettleser på pc. Vi anbefaler derfor bruk av pc for innmelding av skjema. Anbefalt nettleser er Edge.

Ved bruk av andre nettlesere oppleves at enkelte funksjoner ikke er tilgjengelige og man får ikke sendt inn forespørsel og vedlegg.

 

Gå til kundeportal

 

I kundeportalen vil du finne følgende skjemaer:

Solcelle-klager (problemer med spenningen)

Fyll ut skjema om du har spenningsproblemer med solcelleanlegget på din installasjon.

Endring / flytting av nettanlegg

Fyll ut skjema om du har ønsker om flytting eller endring av nettanlegg. Det gjøres oppmerksom på at dette er fakturerbare oppgaver.

Forespørsel om nettilknytning av større anlegg

Eksempelvis utvikle eller utvide større industri- eller næringsbygg, industriområder, bolig- eller hyttefelt.

Henvendelse for tidligfase veiledning – tilknytningssaker

Tidlig fase av et prosjekt der det er ønske om å gi informasjon til Norgesnett eller behov for avklaringer/veiledning.

Jordfeil

Feil på elektriske anlegg kan føre til jordfeil. Meld jordfeil til Norgesnett her.

Spenningsklager

Fyll ut skjema om du ønsker å få kontrollert spenningskvaliteten i din installasjon.

Henvendelse om trefelling

Fyll ut skjema vedr din henvendelse om trefelling

Andre henvendelser

Fyll ut skjema for andre henvendelser