Hjem » Kunde » Takk for din henvendelse

Takk for din henvendelse

Vi kommer tilbake til deg så raskt som mulig. Det å sende flere henvendelser vedrørende samme sak, vil ikke forkorte saksbehandlingstiden.

Vi anbefaller deg å laste ned vår kundeapp. Med denne får du full oversikt over forbruk, nettleien, strømstøtte, fakturaer, spotprisen på strøm, strømbrudd. Du kan også sende inn alt av skjemaer og forespørsler via vår kundeapp

Les alt om vår kundeapp her!

Du kan også spørre vår chat El-Sa om det du lurer på, eller hvis du vil ha tilsendt informasjon.

Ellers så vil du få svar på de fleste vanlige spørsmål på våre nettsider.

Hvis du ønsker åpning av av HAN-port så bestilles dette enkelt i vår kundeapp.

Etter at vi har mottatt bestillingsskjemaet for åpning av HAN-port, vil behandlingstiden ta inntil 3 virkedager.

For utbetaling av et eventuelt tilgodebeløp i forbindelse med kompensasjonsordningen for høye strømpriser må du registrere kontonummeret i vårt skjema for dette i kundeapp.

Etter at du har registrert kontonummeret ditt, vil påfølgende utbetalinger skje på kommende fakturaers forfallsdato, eller neste virkedag.

Alle skjemaer i kundeapp finner du under Kundeservice -> Flere tjenester -> Bestilling av tjenester.

I kundeapp logger du enkelt inn med BankId eller engangskode på sms eller epost.

 

Det er også mulig å gjøre dette via  Min Side,

https://norgesnett.no/aktuelt/kompensasjonsordning-og-min-side/

Dersom din henvendelse gjelder flytting, må du kontakte din strømleverandør.

 

Vi takker for din tålmodighet, og ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen
Norgesnett