Aktuelt

Publisert: 06/01/2022
Alle som ikke har gjennomfakturering og ønsker kompensasjonsbeløpet utbetalt må registrere bankkontonummer på Min Side
De aller fleste av vår kunder er på gjennomfakturering. I forhold til kompensasjonsordningen vil derfor beløpet overføres til strømleverandøren og tingene går av seg selv.
Norgesnett har allikevel noen tusen kunder som ikke er på gjennomfakturering. Dette betyr at dersom kompensasjonsbeløpet er høyere enn selve nettleien, skal tilgodebeløpet overføres til kundenes konto.
Vi er derfor avhengig av å ha kundenes kontonummer. Vi mangler dessverre kontonummer på flere kunder.
Dersom kontonummer ikke blir registrert, vil tilgodebeløpet bli overført til neste avregningsfaktura.
Les mer om mer dette her og hvordan du oppretter bruker og logger inn på Min Side

Linjebefaring med helikopter fra 21. august – 25. august
Som en del av et systematisk og nødvendig vedlikehold av forsyningsnettet vil NORGESNETT befare det høyspente luftledningsnettet med helikopter over Ski i Nordre follo kommune, Røyken i Asker kommune og Nesodden kommune.

Over 4000 nedlastinger av Norgesnett-kundeappen
I løpet av de siste månedene har over 4000 personer allerede lastet ned den nye Norgesnett-kundeappen.

Beskytt deg mot lyn og torden!
Les om hvordan du kan forberede deg best mulig – og hvordan du kan sikre det elektriske utstyret ditt.